AGI – زمان تابستانی از امشب آغاز می شود و از ساعت 2 بامداد یکشنبه 28 مارس به اجرا در می آید هنگامی که لازم است دستها را به مدت شصت دقیقه به جلو بکشید. زمان تابستان به مدت هفت ماه تا ساعت 3 بامداد یکشنبه 31 اکتبر 2021 لازم الاجرا خواهد بود.

بنابراین ، یک ساعت کمتر خواهیم خوابید ، اما روزها با نور بیشتر در شب طولانی تر می شوند.

با حرکت عقربه های ساعت یک ساعت به جلو ، در 7 ماه آینده در ایتالیا از نظر الکتریکی ، زیست محیطی و اقتصادی تأثیرات مثبتی برای سیستم انرژی خواهیم داشت.

به گفته ترنا ، شرکتی که شبکه ملی انتقال برق را مدیریت می کند ، در سال 2020 از مزایای تابستان برخوردار است پس انداز 400 میلیون کیلووات ساعت را تعیین کرد ، یعنی همان مقدار متوسط ​​مصرف برق سالانه برق تقریباً 150 هزار خانوار. پس انداز پرداخت می شود انتشار CO2 به میزان 205 هزار تن در جو و به یک پس انداز اقتصادی تقریباً 66 میلیون .

باز هم همانطور که توسط ترنا گزارش شده است در 16 سال گذشته ، از 2004 تا 2020، زمان تابستان در ایتالیا منجر به کاهش مصرف برق حدود 10 میلیارد کیلووات ساعت برای یک پس انداز یک میلیارد و 720 میلیون یورویی برای شهروندان.

خبر پیشنهادی  دی مایو آماده است تا موضوع پناهگاه های مالیاتی در اروپا را مطرح کند

ترنا توضیح داد ، حتی اگر همه گیری سال 2021 تجزیه و تحلیل دقیق با حرکت عقربه ها را به مدت یک ساعت انجام ندهد ، استفاده از نور مصنوعی به تأخیر می افتد در حالی که فعالیت های کاری همچنان در جریان هستند ، در حالی که در ماه های تابستان اثر “تأخیر” در روشن کردن لامپ ها در ساعات شب قرار می گیرد ، زمانی که فعالیت های کار با صرفه جویی در مصرف انرژی کمتر به پایان می رسد.

این می تواند آخرین باری باشد که ساعت در اروپا حرکت می کند: با رای 26 مارس 2019 ، در واقع ، پارلمان اروپا پایان تغییر زمان را دو بار در سال تعیین کرد ، که مهلت آوریل آوریل سال 2020 را برای تصمیمات نهایی هر کشور مشخص می کند ، مهلتی که پس از آن حذف شد پاندمی.

غذاهایی که برای جلوگیری از بی خوابی پیشنهاد می شوند

نان ، ماکارونی و برنج ، بلکه کاهو ، رادیچیکو ، سیر و پنیرهای تازه ، تخم مرغ آب پز ، شیر داغ و میوه های شیرین خواب را تقویت کرده و به بدن کمک می کند تا آرام شود ، حتی همزمان با انتقال به فصل بهار ، در حالی که غذاهای با چاشنی هستند کاری ، فلفل ، فلفل قرمز و نمک به وفور و همچنین چوب شور و سوپ های مکعبی پخت و پز خوابیدن را دشوارتر می کند.

خبر پیشنهادی  "بخش دیگری نیست. کسانی هستند که به انتخاب خود در اتاق نشیمن ادامه می دهند"

من هستم توصیه Coldiretti در رابطه با هشدار بی خوابی ناشی از الزام به حرکت یک ساعته به جلو از ساعتی که باعث تغییر در چرخه خواب با خطر بی خوابی همراه با اضطراب ، عصبی بودن ، بدخلقی ، سردرد و تنش عضلانی می شود.

Coldiretti ترسیم کرده است vademecum غذاهای مفید برای سازگاری یک خواب خوب و کسانی که به دلیل وجود کافئین ، و همچنین روحیه هایی که باعث خواب بی کیفیت با بیدار شدن از خواب می شوند ، از لگ تاک بالش مانند شکلات ، کاکائو ، چای و قهوه جلوگیری می کنند.

اول از همه – هشدار Coldiretti – هنگام شام ضروری است که از غذاهای حاوی سدیم اضافی خودداری کنید بنابراین غذاهای حاوی مقدار زیادی کاری ، فلفل ، فلفل قرمز و نمک باید ممنوع شود ، همچنین غذاهای چوبی و غذاهایی که در آنها مکعب پخت استفاده شده است.

در عوض ، غذاهایی وجود دارند که به آرامش شما کمک می کنند: اول از همه ماکارونی ، برنج ، جو ، نان و تمام آنهایی که حاوی یک آمینو اسید هستند ، تریپتوفان ، که باعث ایجاد سنتز سروتونین ، عصبی واسطه رفاه و انتقال دهنده عصبی مغز می شود که باعث آرامش می شود.

خبر پیشنهادی  بسته می شود ، ضبط برای داو جونز که 30،000 امتیاز را لمس می کند

در رژیم غذایی عصرانه همراه با حبوبات ، تخم مرغ آب پز ، گوشت ، ماهی ، پنیرهای تازه. سروتونین با مصرف غذاهای حاوی قندهای ساده مانند میوه های فصلی شیرین افزایش می یابد. در میان سبزیجات – Coldiretti هنوز بخاطر می آورد – در وهله اول کاهو ، به دنبال آن رادیکویو قرمز و سیر ، زیرا خواص آرام بخش مشخص آنها خواب را آسان می کند ، بلکه کدو تنبل ، شلغم و کلم را نیز تسهیل می کند.

یک لیوان شیر گرم ، درست قبل از خواب ، که علاوه بر آن کاهش اسیدیته معده که می تواند خواب را قطع کند، عناصری را که باعث خواب خوب می شود به دلیل موادی که در پنیرهای تازه و ماست نیز وجود دارد ، قادر به کاهش بی خوابی و عصبی شدن است ، به گردش در می آورد.

سرانجام – نتیجه گیری Coldiretti – یک مورد خوب شیرین غنی از کربوهیدرات ساده یک عمل ضد استرس دارد، و همچنین دم کرده ها و دمنوش های گیاهی شیرین شده با عسل که فضای آرامش و لذت را ایجاد می کند و ذهن را آرام می کند.